Etatowa Świadkowa

– ślub i wesele na Waszych zasadach

0

Your Cart

Ślub bez stresu, ślub w porządku. Odkryjcie spokój planowania, który zapewnia organizer ślubny Zorganizowana Para Młoda!

Paraliż decyzyjny, załatwianie wszystkiego na ostatnią chwilę, wybieranie ostatnich dostępnych ofert… Chaos zabiera radość z przygotowań do ślubu i sprawia, że w swój wielki dzień Para Młoda pada ze zmęczenia. Czy tak ma to wyglądać?  Pewnie, że tego nie chcecie! I tak wcale nie musi być. Potrzebujecie tylko procesu, który przeprowadzi Was krok po kroku przez etapy organizacji ślubu. Z nim dacie radę – nawet jeśli nie uważacie się za mistrzów i mistrzynie ogaru 😉 Poznajcie ślubny arkusz kalkulacyjny Zorganizowana Para Młoda: Waszą wirtualną pomoc, dzięki której w spokoju dopniecie wszystko na ostatni guzik.

Czym jest organizer ślubny Zorganizowana Para Młoda?

To pakiet arkuszy kalkulacyjnych i list kontrolnych do zarządzania każdym obszarem Waszego ślubu i wesela. Koniec z poczuciem bałaganu i zagubienia – od teraz wszystko możecie mieć w jednym miejscu. O Wasz spokój i pełną kontrolę nad wydarzeniem zadbają:

12-miesięczny planer ślubny 

Od czego zacząć organizację ślubu? Co jest ważne na pół roku, a co na tydzień przed? Nie musicie szukać tych informacji sami – o wszystkich sprawach do załatwienia opowie Wam planer ślubny na 12 miesięcy.  Podział na miesiące ułatwia planowanie, a rozbudowana checklista nie tylko przypomina o detalach, ale też inspiruje do nowych rozwiązań. Tu będziecie śledzić postępy i upewniać się, że o wszystkim pamiętacie.

Lista Gości & Plan Stołów

Nawet jeśli macie świetną pamięć, w ferworze przygotowań detale mają prawo wypaść z głowy. Arkusze pomogą Wam też pięknie ugościć każdą bliską osobę: od wysłania zaproszenia, przez usadzenie na sali, zaplanowanie menu, po rezerwację transportu i noclegu. Ciocia Krysia siedząca obok kuzyna, z którym nie rozmawia od 1999 czy tradycyjny rosół podany weganinowi – takie faux-pas nie wydarzy się na Waszym weselu!

Przydatne Checklisty

Przydatne Checklisty to tabela z listami kontrolnymi, abyście o niczym nie zapomnieli! Znajdziecie tam listę potrzebnych dokumentów, listę do spakowania walizki na nocleg po weselu, listę rzeczy do koszyczków ratunkowych i koszyczka awaryjnego Pary Młodej, listę rzeczy o których trzeba pamiętać w dniu ślubu, listę rzeczy do zabrania na salę weselną, listę rzeczy do spakowania w podróż poślubną oraz listę zadań do wydelegowania.

Budżet ślubny

Czy naprawdę potrzebujecie fontanny z czekolady albo animatorów zabaw dla dzieci? Gdy panujecie nad budżetem, łatwiej jest reagować na płynące zewsząd inspiracje, pamiętać o swoich priorytetach i kontrolować wydatki. Budżet ślubny w arkuszu kalkulacyjnym pomaga Wam trzymać rękę na pulsie: nie przepłacicie za salę, foto czy tort. A może uda się zaoszczędzić na piękniejszą podróż poślubną?

Porównanie Ofert & Lokali

Rekomendacje znajomych są w cenie, ale trudno je zebrać w jednym miejscu. Zwykle są rozsiane w rozmowach przez komunikatory, a przydatne linki giną w historii przeglądarki. Samoprzylepna karteczka z cenną informacją nagle znika, a o pierwszym wrażeniu na temat sali szybko zapomnicie w trakcie oglądania kolejnej. Tabela do porównywania ofert przyjmie wszystkie Wasze uwagi i pomoże podjąć najlepsze decyzje. Wymagania? Po prostu miejcie ją ze sobą!

Lista Kontaktów & Podsumowanie

Baza kontaktów do wszystkich osób zaangażowanych w organizację Waszego wydarzenia: od Pary Młodej, przez usługodawców po osoby, pełniące honorowe role w trakcie uroczystości. Sukcesywnie uzupełniana usprawni komunikację i koordynację. Podsumowanie to tabela w której automatycznie tworzą się listy nazwisk na podstawie informacji zamieszczonych w pozostałych tabelach, które możecie wydrukować i przekazać usługodawcom.

Z tymi arkuszami poczujecie się jak pod opieką ślubnej koordynatorki za ułamek ceny takiej usługi!

organizer ślubny

Jeśli macie już dość tego, że:

➡️ stoicie w miejscu z przygotowaniami albo nie wiecie, od czego zacząć;
➡️ na samą myśl o ślubie i weselu czujecie przytłoczenie, a nie radość i ekscytację;
➡️ zaczynacie się kłócić o rzeczy, które jeszcze niedawno potrafiliście bez problemu uzgodnić;
➡️ każdej informacji musicie szukać w innym miejscu, a to zajmuje Wasz czas;
➡️ przyszły Pan Młody nie pali się do planowania ślubu i wesela w różowym zeszycie z serduszkiem na okładce;
➡️ próby zapamiętania wszystkich informacji nie dają rezultatów;
➡️ ślubne przygotowania wydają się tak skomplikowane;
➡️ zaczynacie czuć, że chcielibyście, aby już było “po wszystkim”;
➡️ tylko jedna z osób jest zaangażowana w przygotowania i potrzebny jest pomysł, jak to zmienić…

…to najwyższy czas zaopatrzyć się w cyfrowy organizer i zacząć z nim działać.

Dla kogo jest ten organizer ślubny?

✓ Dla Par Młodych, które planują ślub i czują, jak lista zadań do zrobienia rośnie szybciej niż inflacja… a chcą efektywnie i bezproblemowo zorganizować swój ślub;
✓ Dla Panien Młodych i Panów Młodych, którzy kochają planowanie oraz organizację, i potrzebują kompleksowego, przejrzystego i praktycznego narzędzia do spięcia wszystkich szczegółów tego wyjątkowego dnia;
✓ Dla ślubnych konsultantek/ów, którzy chcą jeszcze lepiej wesprzeć parę młodą w organizacji ich wymarzonego dnia;
✓ Dla druhen, świadków i świadkowych, chcących pomóc swoim przyjaciołom w procesie przygotowania ślubu.

Ten organizer NIE jest dla:

✕ Par Młodych, które mają na drugie imię „spontaniczność”, a na trzecie „chaos”. Nie przeszkadza im, że czas przygotowań do ślubu będzie wypełniony kłótniami, nerwami, presją czasu i niepewnością, czy na pewno dobrze wybraliśmy. Każdy w życiu potrzebuje adrenaliny, prawda? 😉
✕ Osób, które nie grzeszą systematycznością. Arkusz wykona za Was ogrom pracy, ale regularne wpisywanie wydatków czy uzpełnianie informacji otrzymanych od bliskich jest niezbędne.
✕ Par i wedding plannerów, którzy mają własne sprawdzone i skuteczne sposoby na organizację i nie chcą nic w nich ulepszać;
✕ Osób, które panicznie boją się tabelek. Choć, jeśli macie ochotę przekonać się, na czym polega ich magia, to ślubny arkusz kalkulacyjny Zorganizowana Para Młoda jest naprawdę świetnym początkiem!

konsultacje ślubne online

Chcecie zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy podczas planowania ślubu? Wybierzcie pakiet Zorganizowana Para Młoda!

Zobacz ślubny organizer w akcji!

@etatowaswiadkowa Co znajdziesz w pakiecie Zorganizowana Para Młoda? ✅ Planer Ślubny na 12 miesięcy zawiera kompletną listę zadań do wykonania, rozpisaną na pojedyncze, najdrobniejsze kroki, dwa podziały do wyboru: MIESIĘCZNY i TYGODNIOWY. ✅ Budżet zawiera 10 kategorii wydatków oraz wyszczególnione pozycje wydatków (239), dzięki temu o niczym nie zapomnicie i możecie łatwo kontrolować swoje płatności, a także mieć pewność, że nie przekroczycie swojego zakładanego budżetu. ✅ Zaproszenia i Winietki to tabela w której przygotujecie zestawienie do wydrukowania papeterii ślubnej do przekazania usługodawcom. ✅ Lista Gości to tabela do zarządzania swoją listą gości like a pro. Możecie tu śledzić postępy w dostarczaniu zaproszeń i zbieraniu odpowiedzi od bliskich, uzupełniać informacje o ich preferencjach dotyczących menu, noclegu, transportu oraz przygotować listę adresów do wysyłki/wręczania zaproszeń. ✅ Plan Stołów to tabela do przypisania bliskim miejsc na przyjęciu bez trudu, skreśleń i zamieszania z samoprzylepnymi karteczkami. = ✅ Noclegi i Transport to tabele w których możecie zamieścić szersze informacje na temat preferencji zaproszonych. ✅ Podsumowanie to tabela w której automatycznie tworzą się listy nazwisk, które możecie wydrukować i przekazać usługodawcom. ✅ Porównanie Lokali i Porównanie Usług to tabele w których w graficzny, przejrzysty sposób porównacie oferty, by podjąć świadomą decyzję i wybrać najlepszą usługę. ✅ Lista Kontaktów to baza kontaktów do wszystkich osób zaangażowanych w organizację Waszego wydarzenia, by usprawnić komunikację i koordynację. ✅ przydatne Checklisty to tabela z listami kontrolnymi, abyście o niczym nie zapomnieli! #organizerślubny #weddingspreadsheet #planerślubny #pannamłoda2024 #pannamłoda2025 #ślub2024 #wesele2024 #ślub2025 #wesele2025 #ślubnyplaner #planerslubny #zorganizowanapannamłoda #organizacjaślubu #planowanieslubu #planowanieślubu #planowaniewesela #niezbednikpannymlodej #zorganizowanaparamłoda #budżetślubny ♬ Abundance
@etatowaswiadkowa Stańcie się Parą Młodą, która ogarnia z kompleksowym pakietem szablonów arkuszy kalkulacyjnych, które pomogą Wam zaplanować i zorganizować każdy aspekt ślubu i wesela. zablony arkuszy kalkulacyjnych to nie tylko pomocne narzędzia, ale także eleganckie i przejrzyste dokumenty, które pozwolą na skuteczne zarządzanie każdym aspektem organizacji ślubu i wesela, dostępne z komputera, telefonu i tabletu. Pakiet szablonów arkuszy jest łatwy w użyciu, usprawnia komunikację i pomaga uniknąć stresu i nieporozumień, a jednocześnie pozwoli na cieszenie się przygotowaniami do tego wyjątkowego dnia, bez obawy, że o czymś zapomnicie! Link do organizera znajdziesz w moim bio ✨ #planerślubny #organizerślubny #niezbednikpannymlodej #zorganizowanaparamłoda #zorganizowanapannamłoda #planowanieslubu #pannamłoda2024 #panmłody2024 #pannamłoda2025 #panmłody2025 #ślubnyporadnik #ślub2024 #oświadczyny2023 #narzeczona #będężoną ♬ Cool modern chill out, 10 minutes(1001927)
@etatowaswiadkowa Planowanie ślubu to niezwykle ekscytujące, ale i wymagające zadanie. Jeśli zamierzacie wziąć ślub za 12 miesięcy, teraz jest idealny czas, aby rozpocząć przygotowania! Niezależnie od tego, czy marzycie o małej i kameralnej ceremonii, czy też wielkim przyjęciu weselnym, lista rzeczy do załatwienia jest długa. Dlatego dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami listą rzeczy, które warto uwzględnić w Waszym kalendarzu ślubnym, 12 miesięcy przed tym wyjątkowym dniem ✨ Link donpalners znajdziesz w bio ✨💍 #planerślubny #planerslubny #slubnyorganizer #organizerślubny #zorganizowanapannamłoda #zorganizowanaparamłoda #pannamłoda2024 #pannamłoda2025 #panmłody2024 #paramłoda2024 #ślub2024 #przygotowaniadoslubu #przygotowaniadoślubu ♬ Storytelling

Nie znosicie tabelek? Ten cyfrowy organizer ślubny może to zmienić!

Organizer Zorganizowana Para Młoda będzie Waszą pamięcią zapasową. Podsunie dane, policzy, przypomni o szczegółach. Nie musicie kochać tabelek ani robić dodatkowych kursów z Excela, by się w nim odnaleźć. Produkt od pierwszego kliknięcia jest gotowy do użycia i daje poczucie panowania nad sytuacją: nawet tym, którzy nie są z organizacją za pan brat. A jeśli na myśl o planowaniu wprost podskakujecie z radości, to wrzucanie tu danych będzie samą przyjemnością!

A co, jeśli wolicie planować na papierze?

Papierowe organizery ślubne są piękne – to prawda! Ale kiedy zaczniecie z nich korzystać okaże się, że wcale nie oszczędzacie czasu. Ciągle przepisujecie te same informacje, drukujecie inspiracje w formie obrazków z internetu, a na koniec i tak wszystko jest pokreślone. I na dodatek musicie pamiętać, by ten organizer wszędzie ze sobą nosić. Wersję cyfrową i tak będziecie mieć zawsze przy sobie: w smartfonie. Z łatwością udostępnicie go wedding plannerom albo rodzicom. No i jego aktualizacja jest bajecznie prosta!

Najczęściej zadawane pytania:



Czy edycja szablonu przewodnika jest trudna?

Nie, obsługa Canvy jest intuicyjna i prosta, ale – jak zawsze gdy robimy coś po raz pierwszy – wymaga odrobiny czasu, by nabrać wprawy. Pod TYM ADRESEM znajdziesz 20-minutowy minikurs, w którym nauczysz się podstaw obsługi tego darmowego programu.



Czy przewodnik można edytować na telefonie?

Tak, Canva jest dostępna na telefony, tablety i laptopie. Obsługa na komputerze jest najwygodniejsza ze względu na rozmiar ekranu, ale jest jak najbardziej możliwa na urządzeniach mobilnych.



Uzupełniliśmy przewodnik, do dalej?

Przewodnik możecie pobrać z Canvy jako plik .pdf. W tej formie możecie go rozesłać mailowo do bliskich i usługodawców. Pełną wersję warto wydrukować (na dowolnej drukarce lub w drukarni) w dwóch egzemplarzach: jedną miejcie w miejscu przygotowań, drugą zostawcie na sali weselnej. W obu lokalizacjach dostęp do przewodnika powinien być łatwy (widoczne miejsce), tak aby każdy, kto potrzebuje odpowiedzi na pytanie mógł do niego sięgnąć. Poszczególne sekcje możecie wydrukować oddzielnie i przekazać je odpowiednim osobom (np. instrukcje DEKORACJE bliskim pomagającym w wystroju, lista MUZYKA dla DJ/zespołu). Każdy z usługodawców powinien na około tydzień przed weselem otrzymać sekcję SCENARIUSZ DNIA ŚLUBU mailowo. 



Jak oprawić przewodnik?

Aby nadać formę wydrukowanemu przewodnikowi będziecie potrzebować odpowiedniej wielkości segregatora i koszulek plastikowych A4. W zestawie znajdują się zakładki, które możecie wydrukować i użyć do oddzielenia oddzielnych sekcji. Przewodnik można też zbindować.


Dokonaliśmy zakupu, ale coś nie działa. Co teraz?

Odezwijcie się do mnie na etatowa@swiadkowa.pl

organizer ślubny

Przekonajcie się, jak łatwe może być planowanie ślubu! Sprawdźcie organizer już teraz!

Skąd wiem jak Wam pomóc?

Cześć! Mam na imię Judyta, ale możesz mnie nazywać Twoją Lady Ogarniacz. Z miłości do detali i pasji do organizacji zostałam Etatową Świadkową. Moje najważniejsze talenty według Gallupa® to Strategia, Rozwijanie Innych, Bliskość i Odpowiedzialność. To idealny zestaw umiejętności dla świadkowej, co potwierdziło już pięć moich szczęśliwych Panien Młodych.

Jako świadkowa zawsze chciałam, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Widziałam wiele ślubów i ślubnych przygotowań: wiem, jakie decyzje i momenty są kluczowe, co może pójść nie tak i jak tego uniknąć. Stworzyłam narzędzie, które pozwoli zmniejszyć poziom stresu Pary Młodej i da im poczucie, że panują nad sytuacją. Organizer ślubny Zorganizowana Para Młoda jest jak Twoja dodatkowa pamięć: zawsze aktualny i gotowy do pomocy. Bez względu na to, czy musisz spotkać się z fotografem, zrobić próbę pierwszego tańca czy wręczyć zaproszenia setce gości. Stworzyłam coś, co sama chciałabym mieć, kiedy zaczynałam jako etatowo świadkować! 😘