Producenci
Promocje
NIEBIESKIE ZAPROSZENIE ŚLUBNE KWADRATOWE 1
NIEBIESKIE ZAPROSZENIE ŚLUBNE KWADRATOWE 1
6,10 zł 4,88 zł
szt.
NIEBIESKIE ZAPROSZENIE ŚLUBNE KWADRATOWE 2
NIEBIESKIE ZAPROSZENIE ŚLUBNE KWADRATOWE 2
6,10 zł 4,88 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje
1.    Przy reklamacji Towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym Sklep za pomocą poczty elektronicznej pisząc na adres e-mail: magda@swiadkowa.pl , podając w tytule wiadomości numer Zamówienia, a w treści wiadomości obowiązany jest podać dane osobowe, numer rachunku bankowego oraz wysłać zamówiony Towar na adres Sklepu. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć Towar tak, aby nie uległ podczas transportu zniszczeniu.
2.    Sklep ma dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji oraz powiadomienie o tym Zamawiającego
3.    Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem
4.    Zwrot ceny zakupionego Towaru na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie dwutygodniowym od dnia dostarczenia zwracanego Towaru do Sklepu, pod warunkiem dopełnienia pozostałych warunków.
5.    W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Sklepie Towaru Zamawiający ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Informację o reklamacji
Dołącz informację na temat zwrotu/reklamacji do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MM Magdalena Piontek
ul. Jagiellońska 89
ul. Jacka Malczewskiego 22
47-206 Kędzierzyn-Koźle


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MM Magdalena Piontek
ul. Jagiellońska 89

47-206 Kędzierzyn-Koźle

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Należy jednak pamiętać o tym, że: 

Zwrot Towaru nie obejmuje Towarów personalizowanych. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta, służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dot. to m.in. kartek personalizowanych oraz wszelkich indywidualnych zamówień).

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl